Laatste loodjes - Reisverslag uit Ridderkerk, Nederland van Saskia Schipper - WaarBenJij.nu Laatste loodjes - Reisverslag uit Ridderkerk, Nederland van Saskia Schipper - WaarBenJij.nu

Laatste loodjes

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

29 Oktober 2013 | Nederland, Ridderkerk

Bon dia dushi's,

Hierbij mijn eerste, korte berichtje. Ik ben momenteel nog erg druk bezig met inpakken. Straks komen mijn broers eten, hopelijk kan hun gewicht samen mijn koffer nog dichtkrijgen ;)
Voor degenen die ik niet heb gezien of gesproken: een fijne kerst, gelukkig nieuwjaar, goed Pasen, etc... En natuurlijk tot volgend jaar!
Het is een beetje veel om met iedereen die ik ken te skypen. Daarom zal ik het aankomend jaar via dit forum af en toe wat schrijven, zodat iedereen die daarin geïnteresseerd is kan lezen wat ik meemaak. Op deze manier (en via facebook) blijf ik ook op de hoogte wat er in Nederland gebeurt, dus reageer vooral. Mails zijn ook altijd welkom :)

Liefs,
Sas
ps: mijn telefoonnummer wordt vanaf 1 november geblokkeerd, dus bellen/sms-en/appen heeft geen zin. Wil je mijn nieuwe nummer hebben, stuur me dan even een mail of PM via facebook, dan stuur ik een je berichtje zodra ik een Antiliaanse simkaart heb gekocht.

  • 29 Oktober 2013 - 18:58

    Gert:

    Hallo Saskia,
    Ben ik dan de eerste die hier wat mag schrijven? Wat een eer ;-). Om te beginnen een hele fijne reis en goede aankomst op Curacoa. En verder wens ik je een leerzaam maar vooral ook ontzettend leuk jaar. Nog een gezellige avond met z'n allen en laat daarna het grote avontuur maar beginnen. Alle goede en tot volgend jaar.
    Gert

  • 03 November 2013 - 01:34

    Henk:

    Hoi Saskia,

    Veel plezier op Curacao! Geniet van het mooie weer. En als je een beetje ingeburgerd bent, zoek dan een band of orkestje op om op de sax te spelen. Liefs, Henk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ridderkerk

Saskia

Actief sinds 26 Juli 2013
Verslag gelezen: 323
Totaal aantal bezoekers 5060

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2013 - 01 December 2014

Curacao

21 September 2012 - 15 Oktober 2012

Indonesië

22 Juli 2011 - 12 Augustus 2011

Colombia en Curacao

17 December 2010 - 20 Januari 2011

Chili

10 Oktober 2010 - 21 Oktober 2010

Zuid-Afrika

21 Juli 2008 - 11 Augustus 2008

India

Landen bezocht: